Benim de 20li haftalardan beri ağrıyordu ara ara. Şuan 38 oldum. Son 2-3 haftadır sakat gibiyim. Mineral değerlerim normal çıktı. Doktor magnezyum da verdi ama nooo. Pek fayda etmedi bana. Bebek sinirlere baskı yaptığından da olabiliyormuş.. artik geçmesi için tek umudum doğurmak 😊 ama siz doktora söyleyin, tahlil yapar, bir çok kişide ise yarıyor ilaçlar..