Esma_96 Ben kalp atışını bile duymadan boyadim doktorumun onerisiyle hamilelikden once hangi boyayi kullandiysam onu kullandim simdi 23+4 haftadayiz. Bugune kadar her sey yolunda cok şükür ☺️
Gencanne2 İkinci gebeliğim, ikisindede 3. Aydan sonra boyattım saçlarımı. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım