adn111 benimde ilk gebeliğim 31+0 da ağrılarım çok oluyor diyince ultrasondan sonra doktor çatala geç bakalım bi demişti 😂 bi an ne oluyor dedim vajinal ultrason ile rahim ağzı uzunluğunu ölçtü. derin nefes alıp verdim hemen saniyeler içinde bitti o kadar acı ağrı felan olmadı ama çatı muayenesi için ekstra ne yapıyorlar bilmiyorum canım parmak kontrolü oluyor sanırım