Bsra_1998 Kızlar merhaba bu ay femera kullandım ve cumartesi catlatma iğnesi oldum bunun yani sıra doktorum düşük önleyici progestan yazdı fakat bende çatlamaya dair hic bir belirti yok böyle bisey yaşayan var mı 🥰🥰
Asyarslan60 Bsra_1998 ben 3 kez oldum 1 tanesinde kasıklarımda sancı hissetmiştim ama diğerlerinde belirti yoktu❤️hayırla sonuclansın inşallah