39+4 güzel kızımızı kucağımıza aldık 😊
Gece 12 -1 arası belimden sancı vuruyordu ben saat 3 kadar bekledim sancı ara ara geliyor du ama dayanılmaycak gibi değildi hatta ilk yalancı sancı falan sandım gece 3 de uzandım uyumaya çalışıyorum sancı ara ara geliyor akıntımda baya geliyordu ama kanama yada suyum gelmedi pazartesi sabah kahvaltı yaptım 11:30 doktorla randevum vardı sancı vuruyo dedim ben düşünüyorumki sahte beni eve gönderip bekleticek alttan muayene etti 6 cm açılmam olmuş ben normalde epitural olucaktım öyle düşünmüştüm doktor geç kaldın 6 cm olmuş dedi yatış yaptık biraz suni sancı verdi ordada sancılarım artıyor ama idare ediyorum yine suyum gelmiyodu muayene ederek suyumu patlattı biraz canım yandı ama acı eşiğim yüksekmiş idare ettim sonra açılmam 8-9 cm oldu sürekli ıkınmamı istiyorlar çatala geçtim yarım saat belki 45 dk max. Ikındım karnımdan biraz bastırdılar biraz zordu yalan yok kolay değil ama dayanılmayacak gibide değil bir şekilde güç buluyorsun sonra kızımı kucağıma aldım çok şükür bi kaç dikiş attılar uyuşturdu doktor ama biraz canım yandı yine şuan hastane odasında kızımla sabahın olmasını bekliyoruz inşallah yarın taburcu olucaz 11:30 da geldik 4:30 doğum oldu benim için son 1 saati zordu ama geçti çok şükür 😊🤲🏻