2oglusannesi 1.5 yıldır olmuyor. Takviyeler, vitaminler. Bende de hiçbir sorun yok dedi doktor. Amh 3 çıktı. Bu ay hsg çektirdim tüplerde de sorun yok. Çarşamba günü adet günüm erken gebelik testi de yaptım ondan da sonuç çıkmadı olsaydı çıkardı bugün muhtemelen 😢 Artık çok yıpranmaya başladım sürekli bir şeyler araştırıyorum 😢