Daha cinsiyet belli değil erkek ismi bulabiliyoruz ama içimize sinen kız ismi hiç olmadı. Ben bu ismi duymamıştım eşim önerdi nasıl diyerek sanki kulağıma hoş geldi gibi anlamı da güzel tek olması sanki daha iyi gibi ama bir oğlum var onun iki ismi var bu da tek isim olmasa mı diye düşünüyorum ne bileyim çok zorluyor beni bu isim konuları