Gumus11 Kızlar 26 şubat son hayız tarihim. 3 nisanda bitti. Test yaptım cuma günü negatifti ama hala olmadım acile gitsem kan tahlili yaparlar mı. Hafif karın ağrısı var
Betbet98 Gumus11 acil bakmıyor diye biliyorum canım. Sağlık ocağına git sabah. Belki acile gidip çok ağrım var duramıyorum adette olmadım ilaç içemiyorum bilmediğim için dersen alabilirler
VussVuss Gumus11 valla ozaman yalan soliceksin test yaptim az once pozitif cikti betama baktirmak istiyorum desen Ben olsam bu sekilde sansimi denerdim
[silindi] Gumus11 bazı büyük şehirler kadın doğum acili oluyor hangi ildesiniz bilmiyorum ama orda yapıyorlar sancım var lekem geliyor derseniz yaparlar
Eemoom Gumus11 sabah sağlık ocağına gidip orda yaptırın. Acile gidipte istenecek bişey değil bence. Adı üzerinde acil.
Sen5155 Gumus11 acilde almıyorlar beta ve bence zaten meşgul etmeyin acili. sabah hemen sağlık ocağına gidersiniz☺️