guzelanne01_ seni çok iyi anlıyorum canım ama geçiyor bak diyorum ya. Hiç bir şey eskisi gibi olmuyor ama geçiyor. Başınız sağolsun Allah rahmet eylesin inşallah hepsini 🤲🏻 İzmir’de sadece bir ilçe yıkıma uğradı sayılı apartman. Orda bile nasıl kriz yaşandı herkesin kafası uçtu gitti aylarca korktuk. Bu 10 ilin felaketi bambaşka bişey güzelim Hatay’da cok arkadaşım vardı benimde Adana’da çalıştım ben 4-5 yıl kadar bildiğin yok oldu şehirler diyor hepsi ve tahmin edebiliyorum da büyük felaket. İzmir de o ilçeye tokiler bile yapıldı geçen yaz teslim edildi insanlara. Ama 1 ilçe ne olacak ki sonuçta bu şehirlerin arasında onun lafı olmaz. Kapım açık ne diyebilirim ki eşekten düşenin hâlini yine eşekten düşen anlarm Bursa’ya yolunuz düşerse beklerim her zaman. Üzme kendini hepsi geçiyor zamanla bunu da atlatacaksın. Eski günler yavaş yavaş gelecek. Acılar ilk hissedildiğinde hiç geçmeyecek gibi gelir ama zamanla hepsi hafifler… Ailene sarıl, şanslı kesimde olduğunuz için bugüne şükür olumlu düşün 🤲🏻