Kubra0426 bana tuzlu yeme diyorlardı ki ben asla tuz kullanmam 0 denecek kadar az tüketirim. Sürekli hareket halindeydim. Ona ragmen oluyordu. Doktora sordum cok normal kan dolaşımı değişiyor normal vücut anatomisin de değil demişti 😇
En rahatlatıcı ayagım yüksekte tutmak ve masaj cok rahatlatıyor 🤗