Belguzar123 benımde aynı 5 haftalık. Daha belirgin benim test cizgileirm ama ben bayram sonrası gitmeyi düşünüyorum.
İlk hamileliğimde hemen gitmiştim 1 ay boyunca sürekli her hafta cagrıldım kan idrar testi verdim. Yok normal ultrason yok alttan ultrason iyice bunalmıştım. Bunların sebebi daha bebeğin cok küçük olup ultrasonalrda kalp atısının gözükmemesi. Benım döllenme gec olmus 7+4 de kalp atısı duyulmustu.
Bu sebepler yüzünden 8.hafta falan gitmeyi planlıyorum herşey 1 kere yapılsın 🤭