Bende 16 ay önce sezaryen oldum Türkiye de. Şuan yurtdışındayım 21 haftalık gebeyim dr normal doğum yapabilirsin dedi ama dikişlerinde açılma olursa acil sezaryene alınırsın dedi çok kararsızım çünkü 2. sezaryen dan sonra normal doğum şansı kalmıyormuş.Türkiye’de dr ikinci için normal doğum olurmu diye sorduğumda en az 4 sene üstünden geçmesi lazım özel takiple normal yaparsın demişti.