Ben de V15 kullanıyorum çok abartıldığını düşünüyorum çünkü dysonn pesınden robot süpürgeyle de gecsenız yıne haznesı toz doluyor yanı bu dysonun ıyılıgınden degıl halı ve parke ya da fayans başlığı farklı halı başlığı mükemmel ama yer ıcın lazer başlığı koselerı düzgün almıyor sureklı başlık değiştirmek yorucu ama halıyı çok güzel çekiyor ona bısı dıyemem sadece fazla mo beklentıye gırdm bılmıyorum ama anlatldgı kadar verim alamadm