pandoraninkutusu 31+2 olduk ama belim acayip agrıyor sırt bölgem boşluklarım böyle ne yerdeyim ne gökteyim ve çalışıyorum 17nda raporum doluyor ama ağrım cok ne yapsam geçer????
Tiiffany pandoraninkutusu 1 hafta önce benımde öyleydi. 30.haftada sımdı 31 oldum. Önce şiddetli bas agrısı ile basladı sonra belime vurdu. Sonra hafif kahve akıntı oldu bikac kez. Salonda sert koltukta yattım 1 hafta bi o iyi geldi. 3-4 gün sonra muanem vardı sezeryan olucam bende. Doktora söyledim alttan muane etti cihaz ile sıkıntı yok dedi. İlişkiye giriyorsanız ondan dolayi olabilir dendi. Şimdi hafifledi agrım ama cok kötüydü. Dedigim gibi sert yatakta yatın.
pandoraninkutusu Tiiffany yatagım sert ama anlamadm gitti mide kısmımda agrıyor derisi valla şaştm kaldm
anneliko__ pandoraninkutusu sıcak su torbası ve magnezyum iyi geliyor. Doktoruna danışıp dene istersen
Bir_prens_annesiiiii pandoraninkutusu ben magnezyum da kullandım ama bana fayda etmedi ama doğumdan sonra geçiyor direk
Ruhsuz Benim de belim sırtım ,kaburgalarım ve yanlarim her yanım çok ağrıyor 19 haftalığım şimdiden böyleyse,Rabbim hepimize kolaylık versin 🤲😔
Gulaybrn13 @pandoraninkutusu tabi ki magnezyum eksikliği olduğu için bel ağrıları oluyor kullanın tavsiyem
pandoraninkutusu Gulaybrn13 valla verdi suya katılıp içiliyor hiç içmedim başlım o zaman valla calısıyorum bu hafta son ama hiç halim kalmıyor