Kukulikukuli12 fatmamd kızımda sudocrem kullandım hiç pişik yasamadık suan 18.5 aylık. Diğer bebeğimde de aynı sekilde kullanmayı planlıyorum
Meryemikras Şaka maka 1.5 yaşındaki kızım için kaç çeşit pişik kremi var ama pişiğini Arko krem geçirdi hafif bir pişikte değildi
Aynr1380 Ben iki bebeğime de aloavera doğal zeytinyağı karışımı yaptım sprey şişeye süzüp koymuştum. Gerek duyduğumda da hiç temas etmeden fısfısla ile sıkıyordum çok iyi geliyordu yanığa kızarıklığa. Bu bebeğimde de aynı şekilde kendim yapıcam pişik kremini
yinehamile fatmamd çok hızlı ve ağır bir şekilde pişik olan bir kızım var, bir dünya krem demişimdir bana göre en iyisi Mustela ve Bepanthol.