melike098 Serserininportakalcicegi_4634 bende adetimden once yapmıştım ayni bu sekilde biaey cikti bende yok diye kaldırdım testi daha sonra adetim 3 gün geçti yaptim cift cizgi çıktı adet öncesi yaotiysan bide geçince yap derim