İyi akşamlar anneler 8 haftalık hamileyim ayrıca çift rahimliyim oksapar ve progestan kullanıyorum gelelim şikayetime tabi şikayet sayılmaz haşa ama bazen oluyor ki kaldıramıyorum merak ettim sizde de öyle mi durumlar hamile olduğumu öğrendim öğreneli başımı kaldıramaz oldum sürekli baş ağrısı baş dönmesi gögüs kafesinde ağrı halsizlik sabahtan akşama kadar yatmama rağmen riskli gebelik olduğu için başını kaldıramaz mı bir insan sizlerde de öyle mi gerçekten buna ihtiyacım var çok uzun oldu şimdiden teşekkür ederim ❤️🌸