Filizyunus Mrb kızlar 4 aylık hamileyim 17+1 ama karnım sankı cok buyuk normal mi benm gibi düşünen var mı
Gulcag Filizyunus benimde öyleydi kuzum genellikle gaz oluyor şiş oluyorsun sonra 6. Ayında bir küçüldü gibi oluyor sonra yine büyüyor 😇 şimdi 7. Ayıma girdim maşallah kiloyu sadece göbeğe almışım 😬 9. Ayda yuvarlanırım büyük ihtimalle 🙄😒
Rabisaliiii Benimde aksine 7 aylikiz ama görenler küçük diyor banada oyle geliyor gerçi. Diğer hamilelikte kocamandı bu zamnlar 😑
Nesliern Bulantı çok yaşadım ilk aylar almadım bulantılar geçince almaya başladım seninkide çok değil sağlıklı olsunlarda gerisi sorun değil verilir