emineakcan01 Kızlar temmuz ortası veya sonu gibi doğum yapacağım nasip olursa inşallah yengeç erkeği doğuracağım. Benim gibi olanlar yoruma gelsin sayımızı bilelim. Ben yay burcuyum yengeç annesi olmak nasıl bir duygu acaba?
Pemberuya emineakcan01 ayy bende balığım oğluşum yengeç ya da aslan olacak kısmet olursa. Yengeçler çok sulugöz oluyor bende diyorum ki ben balık o yengeç sürekli ağlarız artık😂😂😂
Aybarsmom_ emineakcan01 ben de yay burcuyum benim oğlum da yengeç olucak ☺️ ablam yengeç burcu duygusal, hassas, romantik gayet ama erkeği nasıl olucak deneyimlicez 🥰
Miss5135 emineakcan01 benimde 40. Haftam temmuz 20 ye denk geliyor.kızıma kavuşmama az kaldı🥰 sizleri bulmuşken hemen sorayım iki haftadır geceleri çok terleme oluyor. sürekli uykudan uyanıyorum üzerimi açtığım için üşüyorum ,sonra tekrar terliyorum. Ne yapsak azalır ya da hep böle mi olacak ya😢
emineakcan01 Pemberuya siz yine uyumlusunuz yay ve yengeç hiç uyumlu değil benim eşim de yengeç eşimi doğuracağım gibi geliyor 😁
Tuntun Pemberuya benimde bir oğlum var yay burcu şimdi kızımın tahmini doğum tarihi 15 temmuz büyük ihtimalle yengeç olacak bnde yengecim �nşallah dediğiniz gibi olur: D
Zhanm_hafz1 Miss5135 benimde 20 temmuza denk geliyor hayırlısıyla bir şey olmazsa tabi kızım geliyor 🫠🥹😅
Sevval0308 emineakcan01 benimde 40 hafta 10 temmuza geliyor hayırlısıyla :) hayatımda ilkkez bir yengeç olacak hayatımda o da güzel.kizim inşaallah 🥰 hiç bilmiyorum huyları nasıldır 😂🫂
Hacerdogan Sevval0308 Benim hayatımda var 4 yaşında bir yengeç djdj Paylaşımcı değil çok bencil kendini çok seviyor aşırı ilgi hastası çooook duygusal 🤣 Ama bal gibi tatlı 🤣 cilveli
Yorgn emineakcan01 balık burcuyum ben de ilk oğlum yengeç burcu 21 aylık.simdi doğum ağustos ortası deniyor ama 2 hafta kadr önce olur tahmini dogum(ilki sezeryan olduğu için) aslan burcu bir kız olacak çok endişeliyim. Annem aslan pek anlaşamıyoruz bazı konularda🙈
Kalbiimde2can Ben kendim yengecim oglumda 3 hafta erken gelerek aslandan yengece gecti simdiki oglusumda aslan olacak ama erken gelirse oda yengece dahil olacak🤣 Oglum cok hassas cok duygusal hisleriyle hareket eder cok merhametli yardimsever cok zeki 🫶🏼💙🧿
tunasmom emineakcan01 bizimde 40 haftamız 8 temmuzda oluyor bakalım oğlumda yengeç olacak muhtemelen eşimde bende kova burcuyuz erkek kardeşim yengeç burcu inanılmaz duygusal hassas bir çocuk ve ben hiç anlaşamam çok duygusal insanlarıda pek sevmem ne yapacağım bilmiyorum 😂😂
SU55 Zhanm_hafz1 benim de oğluşum 21 temmuza denk geliyor 🫠💙 acaba uygulamaya göre olacak mı çok merak ediyorum 🙈😂
Medine05yasar emineakcan01 benimde temuzun ortası gibi doğumum galiba bende yengeç erkegi doguracam bekleyip gorelim
Gulsen0606 Temmuz 2 de benim kızçem gelecek, eşimde yengeç Kızçemde 🌺 Yengeç Burcu çok iyi bence evcimen, hayattta başarmak istediği herşeyi başaran. Kafasına koyduğunu yapan, gayet iyi bence 💕🥰