hvvyldz Dxxnx benimde ilk gebelik isteğe bağlı sezeryan olunca sigorta karşılamıyomuş hastane öyle dedi doktorun zorunlu görmesi gerekiyormuss
Meltems53 Dxxnx 33+3 dün oğlumun hastane çantasını hazırladım. Benim ki daha hazır değil eksiklerim var biraz haftaya onları da alıp hazırlarım artık 💙🐣
Mnur123 Meltems53 bende 33+ 3 haftalığım🥰 size gün verildi mi? Benim 17-19 mayıs arası dendi. Kesin tarihi haftaya öğrenecem
Mnur123 sonnenschein bende 33+3 haftalığım🥰 size gün verildi mi? Ve ağrılarınız var mı? Benim adet sancısı gibi ağrılarım oluyor ve arada kasılmalarım oluyor
Mervegvn123 Dxxnx 00.00 itibariyle 35+0 oluyoruz bugun biberon emzik kaynattım yarın çantayı bismillah diyip açıcam ve dizmeye başlıcam ev temizliğine parmak dokunmadım o derece kötü durumda Allah yardımcımız olsun 🤭
Liliales Dxxnx 33+1deyiz hazırlıklar tamam sayılır depend göğüs pedi puset örtüsü tarzı ufak tefek şeyler kaldı onları da tamamlayıp hastane çantamızı hazırlayacağız 😊
Tanembebek5 Dxxnx 32+2 yiz biz de. Yarın bebeğin çantası hazır olur. Benim de 1 2 eksik var deepend falan onlarında haftasonu halledersem bu hafta biter inşallah