Derya5869 geçen yıl maalesef aynısını yaşadım 7.hafta da boş gebelik olduğu anlaşıldı ve düşük yaptım , üstüne kürtaj oldum vs … suan yine hamileyim … dilerim aynı şeyleri yaşamazsın dağlıkla al kucağına , ama yaşarsan da üzülme sakın hemen peşine oluyor yine 🥰