Ayse-nuroz 38 hafta 4 gunluk alinicagi soylendi , ve korkuyorim 34 haftaligim biraz icimi rahatlatin lutfeeen ☹ Igne acitiyormu ? Yada hisetme gibi birsey varmi ? Kizlar :(
Marpling Ayse-nuroz yok canım hiç kıtkma anlasılcak birsey degıl iğne sonrasındanda kırkma ama bol bol yürü
Melomeltem Ayse-nuroz hiç hissetmiyorsun İnan bir de bu doktordan da kaynaklı eli hafif ise acımaz birde neden 38+4 De alınıyor normali 39 aslında ilk doğumuniuanu
Ayse-nuroz Youtubede izledim 3 tane vuruyorlar sanki benmi oyle zannediyorum bilmiyorum ama okdar korkuyorum ve panik oluyorum ki kimse soylesem kiziyorlar artik.