Doğal besinlerle karşılayabiliyor olsak doktorlar neden ısrarla kullanmamızı tavsiye etsin? Uçuk mg değil zaten çoğu folik asit. Zararlı olanlar yüksek doz olanlar. Doktorlara kulak verin sonradan pişman olmamak için. Folik asitin zararları yerine yararlarını araştırmanızı öneririm, en azından kanıtlanmış bilgilere ulaşmış olacaksınız… Sağlıkla kalın