Gizce GizemTayfun 75 mg yükleme yapıldı ben de gestasyonel diabet var zaten.sabitlenmiş konu var bununla ilgili orayı okursanız daha faydalı olacaktır.anladığım kadarıyla size 50 mg yapılmış sizin de yüksek 140 ın altı olmalı
GizemTayfun Gizce Bana daha yükleme yapılmadı açlık tokluk kan şekerime bakıldı 75 mg yüklenecek ben onu sormuştum tokluk ne kadar çıktı diye
Gizce GizemTayfun başlık şeker yüklemesi olunca ona göre yazdım.açlık kan şekerim 82 tokluk kan şekerim 108 di