Alymus Kızlar 4 kg ve üstü normal doğum yapın var mı aranızda ? Varsa Nasıl geçti doğumunuz haydi sohbet edelim 🤩
eylulmihrasmom Alymus ablam yeğenimi 4100 doğurdu😅 rahattım diyordu ama tabi bilemiyorum o an neler çekti ultrasonda 3800 görünmüştü o yüzden normale aldılar 😅
Nurse_ Alymus 4.150 gr doğdu benim paşam suyum geldi gittik 10 da yatış yapıldı o çok sancıyı 2 saat çektim 5,5 da akşam oğlum dünyaya geldi. Hiç bir doğum kolay değil elbette ebeler bana iri bebek kendini iter demişti çok şükür Bi sıkıntı olmadi
Sedanur97 Annem kardeşimi 5.100 doğurdu normal ben kendi çocuğum 3 kiloyu yeni geçti doğrucam naısl yapıcam diye ağlıyorum 😂😂😂
Betulcak Yani ben 29 haftalığım ama annem kardeşimi tam 5 kg normal doğurmuştu 😃Tabi önceleri normal durumdu bu ama şimdi hemen sezeryane alıyorlar.
MerveMelek Yagmurcmn çocuk kilo alsın diye yediğin bir şeylerler var mı yoksa iştahın gayet yerin de mi 🥰
Fts-fts11 Yagmurcmn merhaba yanlış anlamayın maşallah bebeğiniz kilo güzel almış acaba ne yediniz önerir misiniz şunu yaptım yedim gibusinden ben şuanda 34 haftadayim ama göbeğim top gibi sadece bebek te bir hafta geriden geliyor var mı oneriniz
Alymus MerveMelek herkes diyor ya ceviz muz kaşar ye bende biç biri yok yani iştahım yerinde. Yalnız 32den sonra bebeğim güzel kilo almaya son 2 ay çok önemli sanırım 🥰
Yagmurcmn MerveMelek iştahım yerindeydi aslında özellikle bişey yemedim ama en çok yerken zevk aldığım yoğurdun içine muz ve elma doğrayıp yemek oldu birde o bu zararlı demeden yedim 😂
Nurse_ Alymus bence normal yapabilirsiniz. Tanı doktor daha iyi bilir ama benimde soyle olmuştu suyum geldi gittik doktora baktı ultrasondan 3.850 kilosu ama doğdu 4.150 icte 4 dikisim var dıştan kesi attı bide kaç tane bilmiyorum ama onu demedi. Şuan ikinci bebeğime hamileyim bakalım bu kaç kilo doğacak