duygusakalli Kızlar merhabalar ben öğretmen olarak çalışıyorum ve bütün gün yoruluyorum. 26 haftalığız. Bebek gün içinde hareket etmiyor ancak oturunca hissedebiliyorum. Şimdi pek hareketi yok bu normal mi paniklemeli miyim. Lütfen yardımcı olun 🍀
Sevval0308 duygusakalli canım biz hareketliyken amniyon sıvısının içinde sağa sola sallanıyor ve uyuyor minnoslarimiz 😍😍😍😍
B-Y94 duygusakalli panik butonuna basma canım bu haftalarda normal canım ilerleyen haftada yoğun hissedesin gene eee haliyle yeri de daralıyor canm
Busenazz Bende 28+2 yim sen hareket halinde iken bebeğin hareketlerini hissetmemen gayet normal oturduğunda yattığında ancak hareketlerini hissedebilirsin endişe etme bunun için
Sevval0308 duygusakalli Allah’ın izniyle iyidir kuzum..geçen gün misafirim.vardi gündüz hiç hissetmedim akşam da hissetmedim ama bir gün sonra hissettim elhamdulillah sende hissedersin🥰😍ah annelik icgudulerimiz rabbim eksikliklerini vermesin
duygusakalli Sevval0308 di mi rahme düştüğü anda annelik güdüsü sarıyor insanı.. yarın bol bol hissederim inşallah 🤍
Melekinci Ben 20 haftayim, gunduzleri bebeklerimiz uyur daha cok, geceleri biz uyurken onlar haraket ediyor okumusdum. Ben de uzaninca hiss ediyorum ,tekme gibi yok, boyle balik yuzer gibi anlik