Herkese hayırlı akşamlar bugün tam 35+1 olduk. Doktor kontrolünde bebeğin 3 hafta kadar önden gittiğini zaten hep söylüyordu ve bugün de kontrolüm vardı iri bebek olduğu için sezaryen ile olacağını söyledi doktorum. Şimdi merak ettiğim sezaryen denilipte bu şekilde normal doğum yapan var mı acaba?