Gmzgvn 40+0 da suni ile doğurdum dört buçuk saatte adet ağrısının şiddetli hali belirli aralıklarla geliyor geldiğinde kendini belli ediyor zaten gittiğinde de uyutuyor her durum farklı olur iyisi de var kötüsü de var sen bu şekilde okuyarak kendi moralini bozarsın tamam bilgi alıyorsun ama dediğim gibi her doğum kendine has oluyor benim açıklığım ilk o zaman bakılmıştı 2 santim de yarım saatte 5 santime çıktı hatta damarlarım şiştiği için Suni sancıyı tam alamamıştım ilk belki tam alsaydım erken bile doğururdum