Hicran57 Hamile annelere sorum olacak. 6 haftalık gebeyim 3 gündür kanamam var doktor keseden ve bebekten gelen bi sıkıntı olmadığını söyledi sadece önceki düşüğümle alakalı rahim ağzından gelen kanamanın olduğunu söyledi bu durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi acaba nasıl bi yol izlediniz
Hicran57 Dbebek12 evet oradan geliyor doktor kesenin etrafında kanama alanı yok dedi bu rahim ağzıından gelen bi durum dedi ne kadarlık hamilesin sen canım
Serendipity16 Dbebek12 benimde geçen hafta kanama oldu ama o gün kesildi bir haftadır hep kahverengi koyu lekelenme olarak devam etti bu bi hafta hep yattım doktor geçen hafta haftaya gel gelişip gelişmediğine bakıcaz dedi çarşamba randevum korkuyorum inşallah bebeklerimiz iyidir 😢
SimgeYrdsv Bende bir kanama atlattım, hemen progestan fitil başladık, iğne oldum birkaç gün lekelenme devam etti sonra geçti çok şükür 🙏
ozvil4136 Bende aynı durumdayım. 5+7 hamileyim geç döllenme. Geçen hafta ptesi koyu kahve lekelenmem başladı 2-3 gün sonrada kanamalarım başladı ama sadece peçeteye geliyor. Doktor cumaya çağırdı gittim kesen güzel gelişmemiş kürtaj dedi. Olmak istemedim. 1 hafta daha bekleyelim haftaya bakarız ama haftaya mecbur almak zorunda kalırım dedi. Progestan sabah akşam fitil alıyorum ama 1 haftadır lekelenme ve kanamalarım durmadı :(
SimgeYrdsv Dbebek12 Önce 200 mg lik kullaniyordum, o akıntıyı çok yaşamayım emilim daha sağlıklı olsun diye 100 mg lik iki adet kullanıyorum. Ama yine de oluyor tabi biraz tuvalete çıkmamak gerekiyor dayanabildigimiz kadar 🙏
SimgeYrdsv Dbebek12 Ben ittirebildigim kadar ittiriyorum ama içeride eridiği için yinede tuvalette ya da ayaktayken akıntı oluyor illa ki endişe etme sen düzenli kullan, uzan yaptıktan sonra birnsure tuvalete gitme. Ben 13. Haftamdan beri kullanıyorum 29. Haftamdayim. Allah ima emanetler şifa olsun inşallah 🌺🌺