Merhaba 16 haftalık hamileyim 13 haftalık Ken doktorum ecopirin var sanırım 34 haftaya kadar kullanacakmisim prosedurde gebelik te kullanılmaz yazıyor o yüzden tereddüteyim kullanlar yorum yaparsa sevinirim.
Sağ uterin arter PS: 55 cm/sn, PI: 2.7 , diyastolik çentiklenme kontrol de bu soylendi