Sibel_ergun Kızlar Az önce Hepsiburada da yoyko bebek arabasında indirim vardı aldık yorumlarda güzeldi ama aranızda kullanan var mı? Memnun musunuz ☺️
minikmucizemmmmmm Sibel_ergun yoyko city aldık daha kullanmadık ama sağlam kaliteli gözüküyor. Sadece tekerlekleri biraz büyük 😊
minikmucizemmmmmm Mire 51 günlük olduk ilk defa bugün kullandım bebek arabasını. Kullanım olarak çok rahat ama puseti tek başına çok ağır çocukla ekstra zor oluyor