Canım o haftalarda kızda erkekde aynı gibi oluyor belli olmuyor banada dotkor kız gibi dedi geçen gün başka doktora gittim erkeğe benziyor dedi 17 haftaya giricem daha kesinleşmedi ama pipisini gösterdi doktor göbek bağıdır dedimde yok dedi hayırlısı olsun kız erkek önemli değil ama merak ediyoruz işte