2kedi1beybi Cumartesi günü kanamam olduğu için ve düşük tehlikeli olduğu için doktor bu iğneyi yaptırdı. Belime kadar vuran bir ağrı var hala geçmedi. Yürürken vs sızlıyor. Sizde böyle yapmış mıydı?
eylulmihrasmom 2kedi1beybi evet kıvamlı bir iğne olduğu için biraz ağrı yapıyor çok geçmiş olsun oldukça etkili bir iğnedir benim de bi kaç gün ağrım sürmüştü
Yazmelegi_ 2kedi1beybi normal bende de aynı oluyor ilk zamanlar 3 gün arayla kullanıyordum daha zor oluyordu şimdi haftalık oluyorum idare ediyor
Bebegim3444 2kedi1beybi 3 günde 1 defa vuruluyordum. Birinin agrisi geçmeden diğerine sıra geliyordu. Yağlı olduğu icin agir bi igne agri yanma yapması normal
Hasgul53 2kedi1beybi o çok normal canım ben başından beri kullanıyorum 3 günde birdi şimdi hafta da bir vurduruyorum ilk zamanlar dediğin gibi oluyor biraz zor ama iğne çok iyi bir iğne biraz dayanman lazım annesi
2kedi1beybi Hasgul53 sağlıklı olsun da dayanırım tabi 🤗 size de geçmiş olsun. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼
Ozgeccc- 2kedi1beybi evet haftada bir vuruluyorum bacağım bile uyuşuyor yuvarlak daireler halinde masaj uygula
Serendipity16 Bende 3 günde bir vuruluyorum cidden birinin ağrısı bitmeden diğerininki başlıyor ama herkesin dediği gibi etkili bi iğne umarım bebeklerimiz iyidir çektiğimiz acılar önemli değil
yanlisanlamaama 2kedi1beybi çok yağlı bir iğne ben haftalarca yaptırdım popomun üzerine otururken bile acıyodu bir süre geçmedi ağrısı dağılması da zor oluyor bide benim alerji olmuştu iğne yerleri kaşıya kaşıya mahvolmuştum
Merveozenkayhan 2kedi1beybi progestan ve proluton vuruluyorum yaklaşık 35 gün oldu proluton haftada bir ağrı çok normal karşılanıyor bana her iğne yapıldığında açıyor demi yandı demi diye soruyor doktor ve hemşireler ama canım çok tatlı olmasına rağmen ben acı çekmedim ama hastanede yatan arkadaşlardan bazıları çok dert yanıyor doktorlar normal diyor
honey 2kedi1beybi evet yağlı bir iğne olduğu için enjeksiyon aşamasında da sonrasında da ağrı yapıyor maalesef, bende de aynısı oluyor
Gamzelit Bende önceki gebeliğimde ilk zaman günde 1 tane oldum ve perişan olmuştum hemşirelerde görür görmez uvv zor bi iğne çok acır diyodu