Kızlar bebeğime oda yapacağız orda da büyüyen beşik mobilya ya da montessori alacağız. Yatak odamın geçiş yeri çok dar bu ürünü hemen kapatıp salona da getirebilirim diye düşündüm . Fakat 6/9 aydan sonra bebeği odasına alıstıramazsam diye de korkuyorum . Park yatak alırsam salona getiremem , salona da ana kucağı falan almam gerekecek . Bir fikir verin , kafam çok karıştı . 