Ebrunurettin26 Bugün 7.haftam bu zamana kadar hiç bulantım olmadı bugün çok kötüyüm birşey yiyip içemiyorum aç dolaşıyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ilk gebelik olduğu için fazla bir bilgim yok
Serenaysare Ebrunurettin26 5 haftanın içindeyken süpriz olarak öğrendik 6. Haftaya girdiğimiz andan itibaren bulantı herşeyden iğrenme yemek yiyememe falan hatta hastanede yattım sürükleniyodum resmen kahvaltı bile yapamıyodum şimdi 11+4 olduk yine devam ediyo ama ilk haftalar gibi değil çok zorlamıyo kahvaltı yapabiliyorum yemek yiyebiliyorum az da olsa prilam içiyorum 4 tane verildi günde o olmasa heralde ayakta duramam🥹
Seydakarakas Ebrunurettin26 bende 7. Haftadayım ve cok bulantım vardı doktorum ama bir ilaç yazdı ilm günden bütün bulantım kesildi doktorunla bir görüş bu konuyu istersen
dgd34 benimde o haftalarda başlamıştı 13. haftadayım azaldı gibi ama hala devam ediyor tuzlu çubuk kraker yeşil elma iyi geliyor umarım bi an önce geçer ya çok kötüyüm bende 😥
Fdmgnr Bende 7+3 haftadayim çubuk kraker de çare olmuyor artık beyaz leblebi sarı leblebi aldık bugün o baya bı bulantıi kesti bakalım tavsiye ederim inşallah etkili olur
SuzanOktay Bende 6 haftalık hamileyim.Koku hassasiyetim çok fazla.Bir şeyden tiksindiğim zaman bir daha onun kokusunu duymak dahi istemiyorum 🥺
aysebaday61 6 haftadan beri çekiyorum şuan 12 haftalığım ve aç kalırsam çok kötü oluyorum ilaç içmeme rağmen miğde bulantılarım oluyor sabır diyoruz ☺️ bende diyordumki inşallah çabucak geçerde bebeğimi besleyebilrim
Ebrunurettin26 aysebaday61 bende aynı durumdayım çocuğumu besleyememekten korkuyorum inşallah bir an önce geçer aysebaday61