Rojin35 10+2 haftalık hamileyim ve dişim felaket şekilde agriyo durulacak gibi deil ozele gittim ve 4 aydan önce genelede bişey yapamıyoruz dedi nolur dogal yoldan çözüm onerirmisini
aaysegull12 Rojin35 tuzlu suyla bol garlara yap canım. Ben tuzu parmağıma döküp ağrıyan dişimi damağımı iyice ovmuştum ağrı olduğunda. Uyuşturup iltihabını da gidermişti çok şükür deneyebilirsin
Karenim13 İçten ilik tuzlu su dıştan buz karanfil yagi ve parok malesef başa birsey yok 16 haftaliktada cekim
Rojin35 @"Karenim13″neler denemedim ki karanfik yağı bütün ağzımı uyusturuyo ama dişimi uyusturmuyo maalesef