Pamuk geçen bir post açmıştı üstelik çoğu kişi yorum yaptı hastaneye git diye sonrasında ağrım da var falan dedi ağrın varsa hiç durma dedim ama cevap falan vermedi kimseye. Umarım geç kalınmış bir durum değildir de müdahale edilebilir…
Şu cevredekilerin ve burada da bir kaç kişi var kahverengi kandan birşey olmaz diyenleri hiç anlamıyorum. Düşük önleyici iğne vs kullanılıyorsa olabilir ama her hamile bu ilaçları kullanmıyor ve bu ilaçları kullanıp normal diyen kişilerin yorumlarını görünce bana da birşey olmaz normalmiş diyip gitmiyorlar..