Nutal09 36+4 haftalık dogum yaptık solunum sıkıntısından dolayı kuveze girdi. Dua edin hemencecik toparlasin kendini yavrumu sadece bi kere gördüm 😔
Selisscee Nutal09 sağlıkla kısa zamanda kucağınıza alın yavrunuzu 🤲 erken doğum mu oldu ciger geliştirici olmusmydnz peki
Paramedik16 Nutal09 canım iyi düşün haftası gayet güzel kısa sürede toparlar bebeğin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim ❤️