Merhabalar 10 haftalık hamileyim bu ara aşırı kalp çarpıntısı yaşıyorum normalde benim tansiyonum 9/6 10/6 falan bugün 11/6 oldu adlında bakarsanız normal ama devamlı kafam sersem başımın arka kısmı ağrıyor halsizlik var progestan ve corasprin kullanıyorum yan etkileri olabilir mi bı haftalarda normal mi acaba böbreklerimde böyle nasıl desem sızı hafif sancı var genelde böyle sizlerde bu haftalarda böyle oldunuz mu bayram sonrası doktor randevum var