Adin12 Merhabalar bugün tam 37. Haftamdayım dünde bugünde baş dönmesi el titremesi yaşadım ilk kez bu haftalarda size oldu mu
Ebrualttuntas Adin12 ben haftalardır hatta aylardır yaşıyorum. Sürekli başım dönüyor gözüm kararıyor. Ara sıra olması normalmiş ama benim gibi sürekli oluyorsa demir düşüklüğünden olabilir.
Adin12 MadameHappy34 ya olabilir gibi ama hiç baştan beri böyle birşey yaşamadım hemen kendime bir tansiyon aleti almalıyım 🥹
MadameHappy34 Adin12 Bende bir kaç kez oldu tansiyon sorunu çıktı :) kendimi kötü hissettiğim an ölçüyorum gerçekten düşük çıkıyor. Baş dönmesi,nefes darlığı,el ayak titremesi ve sesler uğultu gibi geliyor.