Normal doğum yaptım ama ağrılarım aşırı fazla normal doğum yapanlar var mı bu ağrılar ne zaman biter ne zaman geçer kalıcı olur mu bel agriai kalıyor diyorlar kalcamin üstüne oturamıyorum. Normal doğum yapanlar yazabilir mi dikisim var ve üstüne oturamıyorum kesi attılar