35+5 ten selam herkese🤗
Bu günlere gelene kadar ne çok yol katettik. Yeni hamile kalanlar, hamile adayları, taze anneler, tecrübesi bol annişler ne çok şey yaşıyoruz bir birey dünyaya getirene kadar…
Öncelikle yeni hamiş anneler💗 yaşadığınız heyecanı öyle iyi anlıyorum ki. Çünkü bu bebekle ilk tanışma🥺. Birçok sey yaşatacak size. Vücudun ailenin yeni üyesi için şuan çok yoğun çalışmakta o yüzden etkisini fazlaca hissediyorsun. Ama emin ol ki kısa bir süre sonra biticek💖💖
İkinci trimester balayı diyebilirim fazla söze gerek yok🤭
Veee son haftalar🥺 dehsetul vahşet. Kocaman olmuş bedeni artık içinde rahat durmuyor. Sabırsızlıkla artık kavusma günlerini saymaktan pert olmuşuz 🥲🥲
Ama birkaç hafta içinde anneliği en yoğun şekilde yaşayacağız🥰
Kısaca annelik dünyanın en güzel duygusu. En zor halinle bile kendinden önce evladım demek🥲💗💖