Sila66 Elif_3838 normalde 31 mayıs dogumum sezaryan oluyorum doktor bı hafta falan onden alıcam dedı 24 mayıs yaanı ❤️
YesimMm- Elif_3838 bende yarın sezeryan günü alacam. 39 haftada alırım dedi gecenki kontrolde sordum şuan 37 haftalığım
SheeR Elif_3838 38 e girdiğim gibi bebeğimi kucağıma alacağımı söyledi doktorum genelde 38 haftalık olduktan sonra alıyorlarmış
Seherak Elif_3838 herhangi bir sıkıntı yoksa ilk gebelik özellikle 38 in dolması bekleniyor benim doktorda cuma 38+6 dedi beklemek ne kadar zor olsa da bebeğin gelişiminin normal zamanının tamamlanması o kadar iyi tabi
Elif_3838 Benim ilk doğumum da bebeğimin kalbi durdu zor bı ameliyat oldu o riski göze alamayiz dedi 34 de alacaklarını söyledi