Minikkuzum2 Kızlar 3 gün önce laparoskopi ile spiral alındı karın boşluğundan. Karnımda geçmeyen bir şişlik var. Tam olarak ne zaman geçiyor bu şişlik
Kiraz53 Minikkuzum2 zamanla geçecektir bende 3 kere laparoskopi ile kist ameliyatı oldum bir müddet süre alıyor daha henüz çok yenisin
Minikkuzum2 Kiraz53 çok teşekkür ederim cevapladığın için. Sanki sezeryan göbeğim yeni gelmiş gibi. Eve çıktığımdan bu yana hiç bir azalma olmadı. Göbek deliğindeki ağrıdan başka bir şikayetim yok ama şişliğin olması beni endişelendirdi.
Minikkuzum2 Kiraz53 içimi rahatlattın çok sağol. Daha hızlı toparlamak için yapıalanilevek birşey var mı peki
__mom1 İçeriyi gazla şişiriyolar çünkü ameliyat sonrası iyice gazı çıkarmazlarsa bi süre şişlik kalabilir
__mom1 Minikkuzum2 daha hızlı toparlamak için bol bol hareket gerekiyor ağrılı olabilir gaz sancısı ağrı kesici ile destekleyip yürüyüş yapmak lazım
Minikkuzum2 __mom1 dediklerinizi dikkate alayım. Yani öyle bir şişlik ki sezeryan göbeği geri geldi be beraberinde ödemim de var. Neyse ki bunlar çözümsüz değil. İnşallah daha başka bir durum olmaz