Saysegulll Merhabalar. Bir normal doğumum var. İlk çocuğum 41+6 yi bekledi maşallah. İkinci doğumlar daha erken olur diyorlar. İkinci normal dogumlariniz ne zaman başladı sevgili annişler?
5melekannesi Saysegulll Yok canım onunla bi alakası olmuyo ilk 3 doğumumu 38 haftalık yaptım 4. Doğumumu da 41+4 de yaptım tamamen bebeğe bağlı ne Zaman isterlerse o zaman geliyorlar 😂