Rainy Haftadayım sol kasığımda bir yumru şişlik farkettim bariz belli oluyor.Normal doğum istiyorum bugün ultrason çekildi fıtık dedi genel cerrah.Aranızda bu durumla karşılaşan normal doğum yapan var mı? Ya da nasıl tedavi gördünüz doğal olarak kendiliğinden geçme durumu yokmuş sadece ameliyatla geçermiş
Bukkreee Rainy bnmde sol yanımda aprı var dr kasık fıtığı olabilecğni söyledi ama hiçbir işlem yapmadı sadce magnezyum iç ağrıdan duramazsanda parol iç dedi