Benim de aynı pespembe 12. Haftamda oldu doktora sorduğumda devam etmiyorsa sorun yok demişti ki devam da etmede 2-3 saat kadar geldi sonra kesildi oda o haftalarda rahimdeki ince damarlar çatkayabiliyor oda o şekilde lekenemlere yol aciyor olabilir miş şuan 23 haftayız çok şükür