fizikcianne uzun kol alma bence toolanir hep kiyafet icinde ben kisin dogmasina ragmen askili almistim bikac tane de yarim kol aldim ama cok da onemli degil yarim kola bile gerek yok. Ve bence buyuk alabilirsin ben hep ayina gore almistim ama cok gereksizmis buyuk buyuk alsaymisim keske. Surekli o bodylerden almaktan fenalik gelmisti cunku cabuk buyuyolar en son 1 yasindayken 2 yas aldim ve rahat rahat giyiyor 18 aylik oldu. 3 bulsaydim 3 alacaktim hatta da gorememistim. Alttan sıkmaya basliyor biranda fln sende darlaniyosun. Hep birer beden buyuk almani oneririm. Bide cok alma bebek dogunca buyume hizina kullanimina gore daha iyi belirlersin. Mesela 2 tane yenidogan, 5 tane 3 ay, 5 tanede 6 ay alabilirsin ilk etap 12 adet yeterli olur. Ztn sık sık yikaniyorlar yetmesse de gider alirsiniz hemen