Aaaysee sanemhansu senin iç karnın ile alakalı o canım ama 20 den sonra belirginleşir benim 23 den sonra biraz biraz çıktı mesela
Liliales sanemhansu 4. Ayda biraz çıkmaya başlıyor ama göbek gibi oluyor. 5-6. Aydan sonra iyice yuvarlaklaşmaya başlıyor hamile karnı oluyor sonra karnındaki top büyüyor 😊
Tuche89 Ben 6.5 aylığım anca çıkmaya başladı 😀 Tamamen kişiye göre değişen bişi. Fiziğin le alakalı. Aldığın kiloya bağlı. Sağlıkla gelsinler inşallah😊