Hizligonzales 1234567890asd doktorunuz kabizlik ilaci vermedi mi bana vermisti zaten afedersinix korkumdan acidan 3 4 gun yapamamistim kabiz olmadiginiz surece bisey olmaz ilac kullanmistim ben
mucizem___ 1234567890asd daha dogum yapmadım ama sacmalamayın lütfen öyle birşey olabilir mi doktorunuza sormanız daha mantıklı tabi ki ama öyle birşey olsa doktorlar önlemler alırdı ya da normal dogum diye birşey olmazdı herhalde 😂😂